torsdag 7. mars 2013

Elling Hem

 
Platecoveret har jeg henta fra Elling Hems hjemmeside.

En kamerat av meg i Sandefjord tipsa meg i forrige uke om en lokal artist derfra, Elling Hem, med en YouTubelink. Jeg syntes den sangen var fin ("Alt Jeg Gjør") og ga tilbakemelding på det. Kameraten min sa da han kunne sende debutalbumet hans til meg, noe jeg sa ja til. Og i går dumpa skiva "Fra Og Med Nå" ned i postkassa mi.

Utgivelsesdato var 5. februar og dette ser ut til å være en erfaren kar. Det er ei gjennomført god popplate, et par av balladene er kanskje ikke helt topp, men ellers er dette absolutt lyttbart. Og at Hem har skrevet alle sangene sjøl er sjølsagt et stort pluss i min bok.

Vet veldig lite om Elling Hem utover dette, så jeg lar de tre låtene fra skiva som er på YouTube tale for seg:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar