mandag 21. november 2011

Sugarland til Fredspriskonserten!



Fredag ble jeg gjort oppmerksom på at mine store favoritter Sugarland er blant artistene under årets Fredspriskonsert den 12. desember. Dere som kjenner meg vet at Sugarland har en helt spesiell plass i mitt musikalske hjerte. Grunnen til det kan ikke beskrives ved hjelp av noen få setninger, men det å møte Jennifer Nettles og Kristian Bush i Atlanta i november -06 er en av de største opplevelsene i livet etter det å bli far. Og etter det har min store drøm vært å se Sugarland på en norsk scene og det skjer altså i Oslo Spektrum 12. desember 2011! Rent ubeskjedent må jeg si at jeg sendte en epost til Fredspriskonsertorganisasjonen for et par år siden og anbefalte Sugarland, og jeg kan ihvertfall leke med tanken om at det var en av brikkene som gjorde dette mulig.....

Jeg skal komme med den hele og fulle historien om mitt spesielle forhold til Sugarland senere, men vil her gi dere "Settlin", videoen jeg fikk være med på innspillinga av og der jeg skyver en kulissevegg etter ca. 1:25.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar