søndag 23. desember 2012

Francis Rossi

Bildet er henta fra: http://www.clippings.me/users/matthewketchell

Som dere sikkert har fått med meg er jeg stor fan av Status Quo, og albumene "Just Supposin'" og "Never Too Late" fra begynnelsen av 80-tallet betydde mye for min musikalske dannelse for å si det litt svulstig......

Med tid og stunder kommer jeg behørig tilbake til Status Quo, men jeg har faktisk et album med sanger og gitarist Francis Rossi, "King of the Doghouse" fra 1996. Ikke noen spesiell kommersiell suksess, men jeg liker nå albumet. Mange sanger her med fint driv.


"Give Myself to Love" nådde 42. plass på singleista i UK:


Vil benytte anledninga til å ønske mine lesere en riktig god og fredfylt jul! Jeg har som ambisjon å skrive noe her hver dag i jula, slik at jeg når 100 innlegg på denne bloggen i 2012:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar