torsdag 18. oktober 2012

CC Cowboys



CC Cowboys er for meg et av de beste rockebandene vi har hatt og haR, melodiøs, rett fram rock med norske tekster ispedd en del nydelige ballader.

Dessverre har jeg bare samlealbumet "Ekko" fra 1998 og de to nyeste "Morgen Og Kveld" og "Innriss". Men det er mange perler å velge mellom her og jeg begynner med "Ekko", og kanskje den mest fremtredene CC Cowboys-låta av dem alle, "Harry":


"Tigergutt" må med:


For ikke å snakke om nydelige "Når Du Sover":


Dessverre fant jeg ikke noen brukende videoer av "Vill, Vakker og Våt" som er en kongelåt!

Fra "Morgen og Kveld", absolutt nydelige "Kanskje Du Behøver Noen":


Fra det nyeste albumet "Innriss", "Bare Du":


Og tittellåta "Innriss":




1 kommentar:

  1. Var på konsert med de i Fosnavåg i juni. Bare du og kanskje du behøver noen er mine favoritter.

    SvarSlett