onsdag 19. september 2012

Bon Jovi

Bildet er fra fanpop.com
 
Jeg har en del "Greatest Hits"-album og et av de er fra Bon Jovi. Jeg har ikke noe ordinært album med New Jerseyrockerne, men de har et bra knippe gode sanger så dette er musikk jeg liker å høre på. Jon Bon Jovi, Ricky Sambora & co har holdt på en del år, men holder seg ganske bra, synes nå jeg da.....

Den første sangen jeg trekker fram er den rett ut nydelige balladen "Bed of Roses". Utrolig vakker!


Sang nr. 2 er valgt av indivudalisten i meg, "It's My Life". Tittelen sier en del om min livsfilosofi. Det er mitt liv, jeg vet best hvordan jeg skal leve det, jeg vil ikke være politisk korrekt i alt jeg gjør og sier. I overført betydning kan det også brukes på musikken jeg liker. Det er en salig blanding av artister musikkpolitiet  elsker og hater. Liker jeg musikken bryr jeg meg døyten hva musikkpolitiet sier om den.


Til slutt så bare må jeg ta med versjonen av "Who Says You Can't Go Home" med Sugarlands Jennifer Nettles. Den ga de en Grammy, for beste samarbeidslåt (collaboration) i countryklassen. Bon Jovi ble da det første rockebandet som vant en country-Grammy! Jennifer Nettles er jo som en del av dere vet min ultimate favoritt blant kvinnelige sangere, og her gjør hun og Bon Jovi en aldeles strålende versjon av "Who Says....."






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar