mandag 3. september 2012

Ann Tayler





Bildet er fra radioscreamer.com


Var i Nederland fra onsdag til fredag i forrige uke og så Molde slå Heerenveen 2-1 og kvalifisere seg til puljespillet i Europa League. Har vært hektiske dager siden jeg kom hjem så ikke tid og skrive noe før i kveld dessverre.

Ann Tayler er altså dagens artist. Husker jeg ikke feil var denne dama med i den første sesongen av "Farmen", den som Gaute Grøtta Grav vant og som er den eneste sesongen jeg har gidda og sett på det programmet.

Visste at hun har gitt ut et par country-CD-er men hadde ikke hørt noe på henne inntil i ferien i år da søstera mi og svogeren hadde "Home To Louisiana" i bilen. Det var fengende og grei country som jeg fikk rippa inn på iPoden. Kjøpte sjøl "Let Your Momma Go" etterpå og fra den serverer jeg tittelsporet, som det er skikkelig futt og fart i. "You Got Away" er med på kjøpet, også den fengende. Albumet kom i 2008, og jeg tror vel ikke Ann Tayler har gitt ut noe etter det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar