onsdag 30. oktober 2013

Chand Torsvik - Heilt Sjæf


X-Factorvinner fra 2009, Chand Torsvik, har nettopp kommet med sitt andre album, "Heilt Sjæf". Chand er en av de få artistene som har kommet fra talentshow som jeg føler har det lille ekstra. At han er trønder og rocker gjør det ikke kleint i mine ører. Jeg liker musikken på "Heilt Sjæf", de aller fleste sangene er fengende og gode. Tekstene er kanskje noe enkle av og til, men den fengende musikken veier bra opp for det.

Her er litt av tittelsporet:


"Vidunderlige Vakre Kjærlighet", her med Camilla Sky, på albumet er det Marthe Valle som bidrar på denne sangen. Beklager den litt dårlige lydkvaliteten:


 "Flytte Fjell", det er feil som det står under videoen at det var på forrige album:


 Ellers er "Levd Liv", "Ein God Dag" og "Kjæresten E Du" er alle fine låter, sammen med de resterende sjølsagt. Dessuten er det en bonussang som kommer et drøyt minutt etter at siste ordinære spor, "Skjebnehjulet" er slutt, og den er bare en rett ut nydelig kjærlighetssang som jeg glatt kan dedisere til kjæresten min. Og nå har jeg fått tips om at den heter "Livet Mitt".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar