fredag 1. mars 2013

Lene Marlin


Bildet er fra drammen-elvefestival.no, fotograf ukjent.

Lene Marlin slo igjennom i 1998 med monsterhiten "Unforgiveable Sinner" og gjorde nærmest rent bord under Spelemannsprisen for 1999 med debutalbumet "Playing My Game"og hiten "Sitting Down Here".

Hun har solgt over 2 mill. album, oppfølgerne var "Another Day" i 2003 og "Lost in a Moment" i 2005. Så i 2009 kom foreløbig siste album "Twist the Truth". Jeg kjøpte det sommeren-11, men må dessverre si at jeg ikke ble synderlig imponert. Jeg synes musikken her er altfor stillestående og innadvendt, det er få sanger som griper meg.

De eneste jeg synes hever seg over resten er "Here We Are" og "Have I Ever Told You", så jeg presenterer de:


http://www.youtube.com/watch?v=MV0Jm-0rPHg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar