mandag 16. januar 2012

Anne Nørdsti



Min musikksmak er mangslungen, og nå tar jeg altså for meg en dansebandartist. Ja, det er en del dansebandmusikk der ute som gir meg brekningsfornemmelser. Men også i denne sjangeren finner vi kvalitetsartister, og den jeg liker best av alle er Anne Nørdsti. Hun er ung, hun har sjarm, og hun synger bra og hun er ei jordnær jente som gir av seg sjøl og som bryr seg om fansen sin. Jeg har vært på to dansegallaer med henne, prata med henne begge gangene og har et meget godt inntrykk av henne.

Jeg har alle albumene til Anne Nørdsti og Spellemannsprisen hun fikk for fire år siden var vel fortjent. Det jeg håper på nå er at hun skal være blant artistene i neste års MGP. Med den rette låta har jeg tro på at Anne kan gå hele veien!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar